Breaking News
recent

«ΤΟΧΙΡ ΓΙΑ INTERCHANNEL: ΜΕΓΑΛΑ ΨΕΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ,ΤΩΡΑ ΜΙΛΑΩ ΕΓΩ»


Ο Ρομπέρτο Μαντσίνι σταμάτησε να μιλάει στην συνέντευξη τύπου για λίγο, επειδή εκείνην την ώρα έφτασε ο πρόεδρος της Ίντερ, Ερικ Τοχίρ.

Εδώ τα λόγια του Τοχίρ : " Η σκέψη του προπονητή για τον σχηματισμό της ομάδας; Θα ήθελα να κάνω τις ίδιες επιλογές, όπως ο Ρομπέρτο (γελά). Νομίζω ότι είναι ωραία για να μείνω εδώ, απουσιάζω για αρκετούς μήνες. Αλλά μιλάμε με τον Ρομπέρτο και για το τι φταίει και τι δεν φταίει κάθε αγωνιστική, είμαι χαρούμενος που είμαι σήμερα εδώ με την ομάδα. Αύριο θα είναι ένας μεγάλος αγώνας εναντίον της Φιορεντίνα, θέλω να υποστηρίξω την ομάδα. Όσον αφορά τα λόγια στις εφημερίδες θέλω να πω ότι όλα είναι μια καθαρή απάτη και ποτέ δεν έχω ιδέα από που βγαίνουν όλα αυτά. Η σχέση μου με τον Μαντσίνι είναι πολύ καλή, σεβόμαστε ο ένας τον άλλον και θέλουμε το καλό της ομάδας, έχουμε καταφέρει να αγοράσουμε τους πιο σημαντικούς παίκτες για την ομάδα. "

Στη συνέχεια, παρεμβαίνει ο Μαντσίνι : " Όπως είπε ο Πρόεδρος έχουμε μια εξαιρετική σχέση. Έχουμε καλή συνεργασία, ίσως στην αρχή της σεζόν είχαμε κάνει καλύτερα πράγματα, αλλά τώρα βρισκόμαστε εδώ που βρισκόμαστε. Firenze; Αρκεί το 1-0, δεν σκέφτομαι καθόλου την βαθμολογία. Θα προσπαθήσουμε να περάσουμε την Φιορεντίνα. "
Inter Greek Supporters

Inter Greek Supporters

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.